Gepubliceerd op: 3-5-2017
Lange wachttijden voor passagiers op Schiphol tijdens de meivakantie hebben KLM ,,ettelijke miljoenen'' gekost. Dat liet de luchtvaartmaatschappij woensdag weten, in een reactie op het besluit van de luchthaven om in de zomervakantie extra personeel in te zetten bij de veiligheidscontroles.
KLM noemt de extra inzet ,,een eerste stap in het onderkennen van het probleem'' maar ziet meer knelpunten waarvan het al langer roept dat die moeten worden aangepakt. Schiphol heeft volgens zijn grootste klant de laatste jaren niet snel genoeg geïnvesteerd in uitbreiding van de infrastructuur. Dat het luchthavenbedrijf verrast zou zijn door de drukte van de laatste tijd, vindt KLM ,,ongeloofwaardig''.
Bron : telegraaf.nl
Als SMC'er ontvangt u zes keer per jaar het rijk geïllustreerde tijdschrift Marechaussee Contact.
Meld u meteen aan om mee te doen!
Nederlandse militair omgekomen bij oefening in Duitsland
In het verkeerde vliegtuig stappen: hoe kan dat gebeuren? En hoe gevaarlijk is dat?
34-Jarige man aangehouden voor rijbewijsfraude N62 Westdorpe
Geen wachtrijen op Schiphol komende zomer, wél nieuw personeel nodig
Helderse Joey M. bekent smokkel van tien vluchtelingen via Noordzee
Zes personen aangehouden bij grote actie politie en douane op invalswegen Flevoland