Gepubliceerd op: 3-5-2017
Lange wachttijden voor passagiers op Schiphol tijdens de meivakantie hebben KLM ,,ettelijke miljoenen'' gekost. Dat liet de luchtvaartmaatschappij woensdag weten, in een reactie op het besluit van de luchthaven om in de zomervakantie extra personeel in te zetten bij de veiligheidscontroles.
KLM noemt de extra inzet ,,een eerste stap in het onderkennen van het probleem'' maar ziet meer knelpunten waarvan het al langer roept dat die moeten worden aangepakt. Schiphol heeft volgens zijn grootste klant de laatste jaren niet snel genoeg geïnvesteerd in uitbreiding van de infrastructuur. Dat het luchthavenbedrijf verrast zou zijn door de drukte van de laatste tijd, vindt KLM ,,ongeloofwaardig''.
Bron : telegraaf.nl
Als SMC'er ontvangt u zes keer per jaar het rijk geïllustreerde tijdschrift Marechaussee Contact.
Meld u meteen aan om mee te doen!
Politie en marechaussee doen inval bij woning in Gemert, mogelijk explosief aangetroffen
Aanhouding voor mensensmokkel na achtervolging op de A2
Marechaussee ontdekt zes migranten in caravan Hoek van Holland; tweetal aangehouden
Marechaussee ontdekt gouden munten en goudstaaf in Duitse auto
Hilversummers smokkelden mogelijk jarenlang bekenden naar Europa
IND waarschuwt: Europese terugkeerregels zijn deels onuitvoerbaar