Gepubliceerd op: 3-5-2017
Lange wachttijden voor passagiers op Schiphol tijdens de meivakantie hebben KLM ,,ettelijke miljoenen'' gekost. Dat liet de luchtvaartmaatschappij woensdag weten, in een reactie op het besluit van de luchthaven om in de zomervakantie extra personeel in te zetten bij de veiligheidscontroles.
KLM noemt de extra inzet ,,een eerste stap in het onderkennen van het probleem'' maar ziet meer knelpunten waarvan het al langer roept dat die moeten worden aangepakt. Schiphol heeft volgens zijn grootste klant de laatste jaren niet snel genoeg geïnvesteerd in uitbreiding van de infrastructuur. Dat het luchthavenbedrijf verrast zou zijn door de drukte van de laatste tijd, vindt KLM ,,ongeloofwaardig''.
Bron : telegraaf.nl
Als SMC'er ontvangt u zes keer per jaar het rijk geïllustreerde tijdschrift Marechaussee Contact.
Meld u meteen aan om mee te doen!
Bestuurder is auto kwijt na tien keer rijden zonder rijbewijs
Marechaussee heeft handen vol om West-Brabant en Zeeland veilig te houden
Schiphol verwacht een drukkere zomervakantie
Samenwerking voor groei van kazernes op de Veluwe
Deze meneer zal moeten bellen om zich op te laten halen
Samenwerking voor ceremoniële inzet paarden KMar en Franse Gendarmerie