Gepubliceerd op: 3-5-2017
Lange wachttijden voor passagiers op Schiphol tijdens de meivakantie hebben KLM ,,ettelijke miljoenen'' gekost. Dat liet de luchtvaartmaatschappij woensdag weten, in een reactie op het besluit van de luchthaven om in de zomervakantie extra personeel in te zetten bij de veiligheidscontroles.
KLM noemt de extra inzet ,,een eerste stap in het onderkennen van het probleem'' maar ziet meer knelpunten waarvan het al langer roept dat die moeten worden aangepakt. Schiphol heeft volgens zijn grootste klant de laatste jaren niet snel genoeg geïnvesteerd in uitbreiding van de infrastructuur. Dat het luchthavenbedrijf verrast zou zijn door de drukte van de laatste tijd, vindt KLM ,,ongeloofwaardig''.
Bron : telegraaf.nl
Als SMC'er ontvangt u zes keer per jaar het rijk geïllustreerde tijdschrift Marechaussee Contact.
Meld u meteen aan om mee te doen!
Bestuurder onder invloed van drugs aangehouden bij Nispen
Nunspeetse veteraan Gerrit Storteboom ontving als eerste de Gelderse erepenning
Meerdere brandjes in korte tijd op Rucphense Heide, brandstichting niet uitgesloten
Grootschalige politie- en douaneoperatie in het Duits-Nederlands-Belgisch grensgebied
Man met mes in Tweede Kamer wilde worden doodgeschoten: “Laat mij binnen, of ik steek je!”
Koningin Máxima bezoekt opleidings- en trainingscentrum Koninklijke Marechaussee