Gepubliceerd op: 3-5-2017
Lange wachttijden voor passagiers op Schiphol tijdens de meivakantie hebben KLM ,,ettelijke miljoenen'' gekost. Dat liet de luchtvaartmaatschappij woensdag weten, in een reactie op het besluit van de luchthaven om in de zomervakantie extra personeel in te zetten bij de veiligheidscontroles.
KLM noemt de extra inzet ,,een eerste stap in het onderkennen van het probleem'' maar ziet meer knelpunten waarvan het al langer roept dat die moeten worden aangepakt. Schiphol heeft volgens zijn grootste klant de laatste jaren niet snel genoeg geïnvesteerd in uitbreiding van de infrastructuur. Dat het luchthavenbedrijf verrast zou zijn door de drukte van de laatste tijd, vindt KLM ,,ongeloofwaardig''.
Bron : telegraaf.nl
Als SMC'er ontvangt u zes keer per jaar het rijk geïllustreerde tijdschrift Marechaussee Contact.
Meld u meteen aan om mee te doen!
De Schiphol Group dreigt het al aangelegde vliegveld Lelystad van de hand te doen
Militair ceremonieel op elke straathoek tijdens Prinsjesdag
Operation Silent Skies: internationale operatie rond algemene luchtvaart (General Aviation)
Bestuurster valt in slaap en veroorzaakt botsing op N309 Epe
Verscherpt toezicht in haven Vlissingen